lördag 13 juli 2013

Träningsskor

Dags för nya
Igår investerade jag i nya träningsskor. Det var hög tid för det, mina gamla hade rämnat. Till och med hål i dem. Jag hittade mina nya på Stadium. Nu ska de bara gås in, så hoppas jag de håller ett tag.
Gårdag kvällen var ljum och skön. Gick att sitta ute och njuta i kvällssolen. Och den här morgonen har börjat i lika fint väder. Om det håller i sig blir det grillning till kvällen. Om man studerar prognosen finns det viss risk för åska. Men då hoppas vi att det blir senare på natten. Växterna och gräsmattan suktar efter vatten. Så det är mer än välbehövligt med en skur eller två.
Solong!

Ett vackert rapsfält utanför Falun.

Gult och fint.

Galleri Kvarnen vid Carl Larsson-gården. Så mycket fina saker.

Mina nya träningsskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar