tisdag 2 juli 2013

Pioner - vilka konstverk

Semester påbörjad
Har semester den här veckan och det passar bra, kan få undan litet hemma innan nästa semesterperiod. Så igår städade jag hela övervåningen, tvättade 11 fönster och stod i. Sen passar jag förstås på att ta litet pauser och njuter av mina underbara pioner i trädgården som slagit ut i full blom nu på några dagar. Vilka konstverk,     riktiga gräddbakelser. Min doftschersmin luktar underbart också. Jag älskar verkligen blommande buskar och perenner. De gör en så glad.
Här kommer en liten blomexposé.

Pionerna på väg att slå ut.

Dixie kom på besök i cykelkorgen lagom till söndagsgrillen.

Här har mina gräddbakelser slagit ut helt. 

Same, same.

Från ett annat håll.

Sen lilla Symphonie också! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar