fredag 5 juli 2013

Rallynostalgi

Fredag igen
Idag är jag nästan i mål med mitt storstädande. Får ta ett sista röj imorgon lördag. Sen känner jag mig nöjd. Det gör jag även med tomten som efter fem år på Galgberget, börjar likna något. Det tar tid att klura ut hur man vill ha det, och sen tar växterna tid på sig att acklimatisera sig och växa.
Emellanåt hittar jag lite rallynostalgi bland mina fotografier. Så har det hänt några gånger den senaste veckan. Konstaterar att jag haft vansinnigt roligt, bland häftiga och härliga människor i cirka 30 års tid.
Seger med min norska co-driver i Karlskoga. Vi hade vansinnigt roliga Randi Tangeland och jag,

Här ännu en seger med co-driver Annemo Friberg. Vi hade också väldigt roligt i SMK Västerås i många år.

Glad att tomten på Galgberget börjar växa upp.

Efter fem år börjar det bli ordning på torpet.

Snart dags att tända ljus ute..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar