tisdag 2 juli 2013

Dags att vässa pennan

I ett angeläget ämne
Det har legat och grott en längre tid. Nu kommer jag inom inte alltför lång tid, publicera ett inlägg som många kommer att studsa till över, kritisera, till och med förneka, att det över huvud taget är ett problem. Men som också många kommer att gilla. Men jag har samlat på mig många års erfarenhet. Nu ska det bara formuleras. Jag vet också att det finns många sympatisörer som tycker som jag i den här frågan.
Har även tänkt ge ut en bok så småningom. Fast det blir när man har all tid i världen, när man blir pensionär (trodde jag ja).
Så ni får ge er till tåls en liten tid, men jag lovar att det kommer!
Ha en trevlig tisdagkväll!!!
Här kommer några bilder på våra älskade hästar som båda tyvärr avled inom loppet av tio månader.

Ben Hur - en fantastisk läromästare.


En ros till deras ära.

Welt Wunder hann bara göra en säsong som tävlingshäst, men det gjorde han så extremt bra, Saknar våra älsklingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar