onsdag 20 juli 2011

Sommar i P1

Bra sommarvärd
Jag har lyssnat på Sommar i P1 idag, och oj vilken bra sommarvärd det var. Monika Nyström hade en personlig berättelse som var gripande, sorglig, utlämnande, stark och ja, vad ska man säga. Inte ett öga torrt. Jag fick till och med lov att lyssna på reprisen kl. 22.00.
Flera av årets sommarvärdar har varit mycket hörvärda och jag försöker om jag har möjlighet att lyssna på programmet. Mycket tänkvärt sägs och jag känner mig ofta berikad av att ha fått möjlighet att ta del av deras berättelser. Att lyssna är en konst. Nu är det läggdags och jag tar med mig Monika Nyströms starka och berörande berättelse. Har du inte haft möjlighet att lyssna kommer en länk till programmet här: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4548825
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar