lördag 26 juli 2014

Stekhetta

Nästan olidligt varmt
Idag blev jag klar med mitt städprojekt hemma, i det närmaste i alla fall. Så nu kan jag säga att huset är genomgånget för det här året, fönstren putsade, gardiner tvättade. Visst kan jag väl ge mig på garderober och så också, men just nu tar värmen ut sin rätt. Så det får bli ett senare projekt om det blir dåligt väder.
Alexandra och Christoffer river i värmen. Imponerande att de orkar. De har fått fram en fin timmervägg i köket och en fin öppning till den tänkta matsalen.
Sen blev det lite grillning här på Galgberget. Dock sent så värsta värmen gett sig. Det var +40 grader som mest på baksidan idag.
Här är Alexandra i rivartagen.

Så här fin timmervägg kommer fram och en stor fin öppning till den tänkta matsalen.

Gott med grillat i högsommardag som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar