söndag 13 juli 2014

Äntligen lite svalka

Kan andas igen
Jo, idag blev det "äntligen" lite svalare ute. Jag tillhör nog en minoritet som tycker det, men nu kanske man kan få något gjort. Det har tagit emot i +30 grader vill jag säga. Har sovit med vidöppna fönster en tid, men det har inte hjälpt. Men idag svängde det och jag kände direkt att jag blev en ny människa. Ursäkta, alla andra, men tropisk värme är inget för mig.
Idag bar det av till Stångtjärn igen, för första gången på väldigt länge. Skönt med några varv där. Nu ska det strax bli litet mat och sen väntar VM-finalen i fotboll (om jag orkar hålla mig vaken). Jobbdag imorgon och superfullmåne igår natt. Nåja, försöka duger.
Ha en fin söndagskväll!

Superfullmånen gör sin entré över Galgberget natten till idag.

Äntligen tillbaka till Stångtjärn.

Skönt med några varv runt där idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar