lördag 5 juli 2014

Fredag och fint

Soligt idag
Äntligen kom solen tillbaka. En riktigt härlig sommardag. Alla som väntat på att få åka och bada och ligga på stranden måste ha blivit överlyckliga. Själv tog jag en sväng till stallet och hälsade på Symphonie som nu går på grönt gräs och har fått en ny kompis, stoet Doris, som egentligen heter Dancing Queen.
Sen handlade jag och på kvällen grillade vi och satt ute. Det var ett tag sen. Men efterlängtat.
Mina fina pioner från mitt barndomshem, som flyttat med mig runt, var jag bott, blommar så vackert nu. I helgen blir det trädgårdshelg för min del.

Mina vackra pioner.

Har flyttat med mig runt där jag bott på olika ställen. Från mitt barndomshem.

Symphonie har fått en ny hagkompis, stoet Dancing Queen,

Här är Symphonie och "Doris" i gräshagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar