lördag 23 april 2011

Solig påskafton

Den här dagen blev ett sent uppvaknande. Det var liksom inte meningen. Först slog jag upp ögonen vid 6-tiden på morgonen och det tyckte jag var alldeles för tidigt för att gå upp. Äh, ligger kvar i sängen någon timme, tänkte jag. Och när jag sen trodde att jag slumrat någon timme och slog ett öga på väckarklockan fick jag mer eller mindre en chock. Klockan var 10.30 så då blev det att studsa ur sängen.

Nåja, nu har jag ätit en kombinerad frukost/lunch, kollat igenom facebook, kikat på webb-tv från dressyr i Österrike och nu är jag strax redo för att göra ett litet städprojekt på övervåningen.
Det är väl vad som hinns med innan det bär av på påskmiddag i Sala på eftermiddagen.

Vilket fantastiskt påskväder vi har. Bara att njuta och fånga dagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar