lördag 9 augusti 2014

Runndagarna

Tur med vädret
Idag har jag jobbat med vår dressyrtävling i det administrativa systemet som heter Equipe. Om två veckor arrangerar vi ett stort meeting på Sveden. En del att organisera. Men det ska bli kul. Har suttit och lagt upp klasser, med domare, laddat ner anmälningsfiler etc. i programmet.
I helgen är det Runndagarna här i Falun och det har varit så mycket båtar ute på sjön idag. Tur med vädret kan man verkligen säga. Strålande sol och sommarvärme. Kanske mindre bra för branden i Västmanland, men tack och lov verkar den hållas i schack just nu. Hoppas det kommer regn snart så de får hjälp från ovan att släcka också. Beundrar alla som gör en insats på plats. Nästa vecka ska jag börja jobba och då börjar jag med jour på jobbet, så jag antar att jag kommer att vara delaktig i arbetet på ett eller annat sätt.

Runndagar i strålande väder.

Många båtar ute idag. Här syns bara några stycken men jag lovar det var många hundra.

Nu börjar fönsterrenoveringen bli klar i köket i huset i Vika. Alexandra och Christoffer har börjat montera tillbaka nykittade och nymålade fönster.

En ny postlåda har de också införskaffat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar