fredag 1 augusti 2014

1 augusti

Ny månad och fler manbilder
Igår fick ni se en bild på en häst som ska på utställning i Sala i helgen, den hade den längsta man  jag någonsin sett på en häst. Så här kommer några till.
Igår kom mina underbara grannar över med blåbär som de plockat. Får varje år och det är så lyxigt att kunna lägga i filen eller äta med mjölk till. Jag har nog världens bästa grannar.
Imorse såg jag när solen gick upp över taken på Galgberget. Trots att det är svalare ute så blev det tidig morgon, somnade dock om en stund.
Här kommer en närbild på Bobs fina långa man.

Här tittar han fram under luggen.

Underbart med färska blåbär från skogen.

Så här såg det ut från mitt somvrumsfönster när solen gick upp i morse vid halv fem ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar