lördag 30 augusti 2014

Diverselördag

Häst, promenad och dressyrstaket
När Alexandra jobbar 8 - 18 både lördag och söndag och jag är ledig, sköter jag självklart hästen. Efter stallpasset blev det en vända runt Stångtjärn i finvädret, kände länge sen faktiskt. Efter det åkte jag till Sveden där vi var ett gäng som skulle köra tillbaka dressyrstaket som vi lånat, till Främby. Och det var vi klara med strax efter 18.00. Sen hälsade jag på Symphonie en gång till, fixade några hinkar, höpåsar och gav några morötter som jag köpt idag. Alexandra åkte direkt till stallet efter jobbet, så vi hann träffas lite och prata.

Fin bild från hästryggen på Symphonie, det är dock inte jag som sitter där.

Så fint väder så det blev en Stångtjärnsrunda idag.


Blommorna är fortfarande fina.

Ja, jag gillar den här rundan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar