fredag 29 november 2013

Klagar inte

Fredag och varmt inne
Idag var det en magiskt vacker morgon på väg till jobbet. Tog svängen så jag fick se soluppgången vid Runn. Det var fint. Sen en dag på jobbet där det var några möten. Strax efter tre var det mörkt ute. Tog en sväng på stan efter jobbet. Väl hemma så var det varmt och skönt. Trodde jag hamnat på Kanarieöarna när jag klev innanför dörren. Så ja, jag fryser inte vilket är underbart. Nu gäller det att trimma in temperaturen hemma till lagom. Jag behöver inte medelhavsvärme.  Haha.
Nu ska det kollas på IDOL och hoppas Erik från Leksand tar sig till final i Globen nästa helg. Han är ju faktiskt bäst i årets startfält.
Trevlig helg!
Magiskt vacker soluppgång på väg till jobbet i morse.

Ja, jag klagar inte på värmen inomhus nu.... Puh. Trodde det var Kanarieöarna när jag klev innanför dörren ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar