tisdag 19 november 2013

Fotbollsdrama

Grattis Portugal
Sverige är väl alltid goda förlorare, eller..... Vi har just förlorat fotbollsmatchen mot Portugal och får väl gratulera Ronaldo och gänget till biljetten till VM i Brasilien.
Måste väl erkänna att jag inte tittar särskilt mycket på fotboll, men en sån här kväll blev det en del i alla fall.
I övrigt har dagen inneburit att dottern kommit hem igen från semestern i Dubai och jag har blivit avlöst vad gäller stalljobbet. Jag lär nog hålla till där ändå, om jag känner mig rätt. Så välgörande för både kropp och själ att vistas i stallet och umgås med hästar.
Ikväll har jag också tankat över en massa bilder från datorn till en extra hårddisk. Känns skönt att ha bilder bevarade. Och det var ca 15.000 bilder. Hejåhå vad mycket bilder man tar.
Tycker den här bilden är rätt söt och litet tragisk. Ni som känner oss vet att vi förlorade dessa både stjärnor inom loppet av tio månader.... Varför????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar