lördag 31 mars 2012

Jobb i Stockholm

Fint kontor
Torsdagen och fredagen tillbringades i Stockholm på SKL:s (Sveriges Kommuner och Landsting) kontor på Hornsgatan i Stockholm. Undrar om det inte är det vackraste kontoret jag varit på. Det har en mycket speciell utformning och på konferensplanet där jag för det mesta vistas, är det en underbar utsikt över Slussen. 
Ja som om det inte räckte med att vara i Stockholm två dagar den här veckan, så ska jag ta tåget ner imorgon, söndag, igen. Fast då är uppdraget Svenska Ridsportförbundet. Tur det är påsk snart så man förhoppningsvis får vila.....

Stockholms vackraste kontor tycker jag. SKL på Hornsgatan.

Härlig utsikt över Slussen.

Foto taget genom fönstret på 12:e våningen.


Eftersom jag nästan aldrig medverkar själv på bild, så kommer en här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar