onsdag 15 februari 2012

Trasig kamera

Arkivbilder
Min kamera har pajat, en Nikon för övrigt. Idag lämnade jag in den på garantireparation. Det är något fel på objektivet. Nåja, när det inte blir nytagna bilder på några veckor nu framöver, så får jag gotta mig med arkivbilder. Men det gör jag så gärna så. Man hittar diverse smått och gott som man glömt bort. Så nu blir det minneskavalkad.

Alexandra o Ben Hur tränar för våran stora dressyrstjärna i Sverige
Tinne Vilhelmsson Silvén. Engagerad tränare!

Här är det piruetträning.

Här rider Alexandra fram på elittävling i Djursholm - där de till och med hade kristallkronor i gäststallen......

Koncentration - samspelt ekipage! Och det blev seger!

Tuffa lilla Dixie som här bara är några veckor gammal, börjar bli stor (om än inte till växten).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar