tisdag 21 februari 2012

Över 15.000 besökare

Kul att ni läser min blogg
Häromdagen passerade besöksantalet på bloggen 15.000. De hade jag nog inte räknat med när jag började skriva för drygt ett halvår sedan. Hoppas ni kan följa med, kanske framförallt vad som händer i hästlivet som ju är en stor del av fritiden, men även litet annat smått och gott som händer.
Den här veckan ska jag avverka tre årsmöten, det är ju såna tider nu i februari. Det första har jag klarat av nu ikväll, sen är det ett på torsdag och ett på fredag också.
Det har ju varit mycket bilder på hästar och hundar här i bloggen. Men nu ska ni få se litet katter också.

Mollan är lite blyg.

Här har han tuffat till sig litet.

Mimmi spanar ut på Svavelstigen på Galgberget.

Uppmärksamhet tack! Annars ockuperar jag din laptop, säger hon.

Bra film? Nej, säger Mollan, tacka vet jag action.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar