onsdag 15 maj 2013

Dalahoppet 2013

Imorgon är det dags!
Efter jobbet idag bar det av upp till Lugnet för att leverera program inför Dalahoppet som drar igång imorgon. Hade litet bestyr med att beställa pizza till alla som jobbade med att bygga bana, ställa iordning domartorn, sekretariat och de som jobbade i uppstallningen. Lastbilarna började rulla in under eftermiddagen och kvällen.
Imorgon har jag en medieutbildning på jobbet, så då kan jag inte hjälpa till på dan, men sen blir det full rulle på Lugnet ända till söndag.
Idag var jag på möte på Borlänge sjukhus och lyckades åka fel, hmmm, hur kunde jag (verkligen obegripligt). Hur som helst så lyckades jag hamna på ett ställe när jag skulle vända, där det var ett skogsbryn fullt med vitsippor. Så jag var tvungen att hoppa ur bilen och föreviga dem. Så nu får ni också se hur det såg ut.

Pizzadags för hungriga funktionärer.

Duktiga tjejer som hjälper till.


Våra parkeringsvakter som verkar ha så roligt när de umgås :)

Här är det fler som försöker dirigera lastbilar.

Fler hungriga funktionärer.

Hoppbanan inför morgondagens första klass.

Fantastiska vitsippor, det är vår i Dalarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar