torsdag 31 januari 2013

Magsjuka

och annat elände
Sista dagen i januari bjöd inte på några positiva händelser, eller hur man nu ska se på det. Dottern ringde på morgonen och hade magsjuka. Inte kul. Jag lovade att sköta stallet idag. Sagt och gjort. Jag har ju dragits med knäont till och från sedan 30 november då jag slog omkull rejält. Vid stallet, fullt med mat i famnen, sjuk häst och allt annat elände. Ni som läser min blogg vet vad som hände. Nåja. Jag har lyckats läkt den skadan två gånger på två månader och har känt att knät varit OK tills idag. Då var det dags igen. Det är något korsband eller menisk som spökar. Åkte på lunchen till Stadium och köpte knästöd. Men efter att ha gått med det på eftermiddagen så kändes det värre. Shit.
Åkte till stallet och fixade allt där. Gick bra fast knät känns hela tiden. Nåja, imorgon är en annan dag och då är allt förhoppningsvis bättre.

För 7 månader sen kom en bäbis till oss.

Med lastbil från  Umeå,.

Tjusig kille och sen dess har han vuxit avsevärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar