onsdag 7 september 2016

Fina bilder

På Symphonie och Alexandra
Fick titta på några tävlingsbilder på Symphonie och Alexandra. Riktigt bra blev de. En bekant har fotat på några tävlingar i år. Roligt att ha att blicka tillbaka på. Symhponie är sex år nu och vi har haft honom sen 2012, dvs fyra år. Och mycket har hänt under dem år.
Det började med på sommaren 2012 att han bröt lillfingret på mig när jag skulle leda honom från hagen och han blev rädd för något. Ja herregud, vilket drama. Alexandra höll på att tuppa av vid åsynen av mitt finger. Det slutade med att jag fick skjutsa hem henne sittandes med huvudet nere mellan benen för att inte svimma i bilen och sen åkte jag själv till akuten. Ett roligt minne så här efteråt.
Fin bild på Alexandra och Symphonie.

Tävling i Säter.

Framridning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar