onsdag 24 juni 2015

Reportage i DalaDemokraten

Jättekul!
Får tacka Olof Aspelin, Dalarnas flitigaste ridsportjournalist under många år, för att han hörde av sig och ville göra ett reportage om mig. Jag blev både ställd och glad när han hörde av sig på midsommardagen och ville komma och träffa mig dagen efter för att höra om vad jag gjort inom olika områden i idrottens värld.
Sagt och gjort, han kom och vi pratade i en timme, sen var det också en lyckträff att Alexandra red på Symphonie i samma stund som han skulle fota. Så det blev en bra bild som sammanfattar mycket av mitt engagemang inom ridsporten. Här kommer en länk till artikeln: http://www.dalademokraten.se/sport/ridsport/jag-brinner-for-foreningslivet-och-ungdomarna


Dagens DalaDemokraten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar