lördag 10 maj 2014

Nostalgitripp

Hittade en bild
Igår när jag hittade en låda med gamla bilder, till och med svartvita, fann jag en bild på mig och min co-driver från Norge, Randi Tangeland. Ja, hur vi kom i kontakt med varandra är en rolig story. Den tar jag en annan gång. Hur som helst så var jag co-driver åt henne i Belgien, Tyskland och Danmark, och hon åkte med mig några tävlingar i Sverige. Bra teamwork över gränserna.
Idag har jag varvat Stångtjärn två gånger. Nu blir det matlagning så vi hinner se årets upplaga av Eurovision Song Contest. Heja Sanna Nielsen med Undo. Håller tummarna för dig.

Jag och Randi Tangeland kamperade ihop i olika rallybilar i olika länder för cirka 30 år sen.

Det knoppas runt Stångtjärn.

Härligt att stanna upp och lyssna på fågellivet en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar