söndag 11 augusti 2013

Lite mer Norge

Och jobb imorgon
Igår kväll slet jag upp min gamla knäskada sen 30 november förra året. Det har jag gjort minst fem gånger på detta år. Men den här gången gjorde det extra ont.... Shit. Menisk eller korsband är frågan. Jag som tänkte gå en långprommis idag. Men det gick absolut inte. Har fullt sjå att ta mig från övervåningen och ner i huset. Får försöka vänta ut lite och se vilket håll det går åt. Men det kanske är dags att konsultera en ortoped....
Jag börjar jobba imorgon. Har en hel del puckar att ta tag i. Det visar sig imorgon. En dag i taget.
Idag på eftermiddagen passerade ett rejält åskväder med skyfall Galgberget. Regnet var mer än välkommet på torra gräsmattor. Här kommer ytterligare Norgebilder och litet annat också.


Vid fjorden i Geiranger.

Färja över en fjord.

Trollstigen. Vacker men med skräckblandad förtjusning.

Mera berg och moln.

Augustimys hemma igen.

Idag passerade ett rejält åskväder. Men regn som behövdes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar