onsdag 5 juni 2013

Onsdag och lillördag

Härlig grillkväll
Efter att ha vaknat vid fyra i morse då björktrastarna väckte mig genom en stark konsert utanför sovrumsfönstret, trodde jag knappt jag skulle ta mig igenom dagen. Men fick stålsätta mig själv och ta mig ur sängen vid 6. Och timme efter timme passerade. Så efter att jag stämplat ut strax efter 3 idag och jag fick litet frisk luft återvände livsandarna.
Så det blev helt enkelt en grillkväll hemma på Galgberget denna dag. Så trevlig att få umgås en fantastisk sommarkväll. Nästan vindstilla. Inga mygg (finns inte där vi bor) och kunna sitta ute och prata om en det ena,  en det andra. En av kvällarna denna sommar som får guldstjärna.

Så härligt - en grillkväll mitt i veckan :)

Litet bubbel före maten.

Smakade underbart - mätt och nöjd.

Inne igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar