torsdag 28 mars 2013

Påhälsning

Det är kalaspåsk
Efter jobbet blev det storhandling på Ica Maxi. Och det var inte bara jag som var där. Pust. Fick lov att kryssa med vagnen. Och till slut blev jag klar.
Sen hem och plocka in varor, byta om och till stallet. Hälsade på Symphonie i hagen som fick några extra morötter idag, han blev nöjd och glad. Väl hemma igen började påskpysslet. Det får nog fortsätta imorgon också så ska det nog bli påsk på Svavelstigen också. Fick för den delen påhälsning av några söta påskkäringar, det var minsann inte det lättaste att fånga båda två på bild. Men till slut så. De fick godis och jag fick ett fint påskkort. :)

Påhälsning av söta påskkäringar idag. De fick godis, jag fick kort.

Jag önskade Symphonie Glad påsk idag och han fick extra morötter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar