torsdag 7 mars 2013

Jippi

Har firat idag.
Idag blev jag uppringd på lunchen. Alexandra hade precis fått ett positivt besked om att det jobb hon sökt och så sent som i fredags var till Stockholm för att göra en sista intervju/test var hennes. Hon ska bli chef inom Statoil.
Jag är så glad å hennes vägnar. Hon förtjänar det. Sen som mamma värmer det extra mycket i hjärtat förstås. Men efter att två av hennes fina tävlingshästar gått förlorade inom ett år så tycker jag det här behövdes i hennes liv.
Sen tycker jag det är extra roligt att hon som 24-åring får sitt första chefsjobb. Kul, utvecklande, utmanande, krävande, ja det innehåller många intressanta ingredienser.
Återkommer med mer intressanta iakttagelser i senare inlägg....
Idag blev jag bjuden på mat hos henne och vi firade och pratade...... Så trevligt.

Hemma hos Alexandra ikväll.

Firade att hon fått nytt jobb idag. 

Nytt litet akvarium.

Och Dixie hade fått nytt halsband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar