tisdag 10 april 2012

Ledig dag

Semester
Jag förlängde påsken med en semesterdag idag. Har litet för många sparade dagar, så då passade jag på. Dagen började med en långfrukost på ett par timmar. Finns nog inget bättre än att börja dagen på det sättet. Sen åkte jag en tur till Granngården i Borlänge för att handla kraftfoder till hästen. Ska bli så skönt när de öppnar i Falun när det nu blir. Har glömt det, men kanske framåt hösten.
Sen åkte jag till stallet och fixade allt där, så Alexandra fick en stallfri dag. Till sist blev det en motionsrunda runt Tisken, i grått och kallt väder, men det gjorde inget. Kände mig pigg efteråt och det är ju huvudsaken. Imorgon är det jobb igen, men det blir ju en kort arbetsvecka på tre dagar.

Fin runda runt Tisken.

Kallt och regnigt idag, men det var fint ändå.

Det är bra fint med vatten längs promenadvägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar