måndag 9 april 2012

Annandag påsk 2012

Löshoppning på schemat
Idag åkte vi till Sveden med Wille (Welt Wunder) för att vara med på löshoppning. Det gillade han skarpt och hoppade stort med glädje såg det ut som. Har lagt upp några filmer på min youtube här; http://www.youtube.com/watch?v=k2HoONhNh88&context=C4ebc3bcADvjVQa1PpcFNi4Z5VE5lKKcenD49jxJxZ6hqqkLFDeak=
och en till här; http://www.youtube.com/watch?v=TpFi_RFt7D8&context=C45aacbdADvjVQa1PpcFNi4Z5VE5lKKfBU6hnJ62jf-0dser9rueA=
Sen blev det en långprommis med stavarna i skogen runt Galgberget. Det var en fin avslutning på påskhelgen. Men jag förlänger den lite och har semester även imorgon. Då ska jag hinna uträtta en del som jag ligger efter med. Blir det fint väder ska jag även hinna ut en sväng på tomten och göra den vårfin.


Wille värmer upp inför löshoppning. Fin färgkombination med oranga benlindor :)

Yeah,,,,, here vi come!!

Oj, vad duktig han var. Här ryker det om honom,,,, efter fartfylld show!

Långprommis på Galgbergets fina gångstråk.

Snart är det spelklart på Samuelsdals golfbana, även om snön ligger kvar i Källviksbacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar