tisdag 3 januari 2012

Grönt kort kurs klar

Examen igår
På jullovet har jag haft en Grönt kort kurs för blivande tävlingsryttare. Det blev minst sagt hårdkörning. Kände mig litet elak när jag prackade på de 10 deltagarna massor med hemuppgifter mellan gångerna. Flera av dem hade nog sett fram emot ett jullov och ledighet utan plugg. Men fröken var sträng (skämt åsido) och nu har de det gjort i alla fall. Igår hade vi stor examination med prov. Måste säga att de klarade det med bravur.
Igår körde vi även Wille till Sveden för ett litet jobbpass. Det var riktigt bra och jag har lagt upp några filmer på min Youtube-kanal.
Idag har jag jobbat på mitt vanliga jobb igen. Så blir det även imorgon innan nästa lediga period på fyra dagar börjar.


Kursboken för Grönt kort.

10 elever som får titta på säkerhetsfilm på kursen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar