fredag 21 augusti 2015

Första tävlingsdagen avklarad

Härligt flow
Idag har vi kört igång vårat dressyrmeeting på Sveden. Vi har tur med vädret för första gången på några år med våra tävlingar. Tummen upp för det. Sen har vi haft ett fantastiskt flow i sekretariatet. Dubbla banor med lokala och regionala klasser. Härlig stämning, full rulle hela eftermiddagen. Ska dock erkännas att jag var lite halvnervös om tekniken skulle fungera idag. Men ikväll var jag helt lugn, inga problem alls faktiskt.
Sen fick jag också glädjas åt att Alexandra och Symphonie vann en klass LB:1 som de startade idag. Jättekul att de fick till det, när hon och Christoffer fick klara sig helt på egen hand idag när jag var upptagen i sekretariatet.

Vi har tur med vädret.


Nysladdat ridhus med nyinförskaffade blommor.


Jag ska umgås med datorer hela helgen.


Och dessa sladdar.


Vi har fått fantastiska priser av flera sponsorer.


Nystädade boxar till våra uppstallade gästryttare.


Trivsamt i uppstallningen i våra uteboxar.


Alex och Symphonie vann en klass, LB:1 idag.


Fick rida ärevarv på utebanan.


Stolt ekipage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar