tisdag 1 oktober 2013

Överraskad

Chockad på jobbet
Idag var det dags att börja jobba igen efter nästan en veckas ledighet. När jag kom till jobbet vid 8 ringde mobilen och jag svarade och pratade samtidigt som jag satte nyckeln i låset till mitt kontor. Döm om min förvåning när jag möts av ett ballonghav på golvet. Jag skrek rätt ut av förtjusning (och chocken). Det stackars andra personen i mobilen blev nog också väldigt förskräckt och funderade på vad jag drabbats av för utbrott. Jag hade fullt sjå att förklara att det var fullt med ballonger på mitt rum.
Kan säga att ballongerna var en snackis hela dagen och många blev på väldigt gott humör, inklusive mig själv. Så roligt var det! De kommer att få ligga kvar veckan ut och pryda golvet och jag har nog ett smil på läpparna hela tiden.
Så här såg det ut.

Dagens stora överraskning på jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar