onsdag 16 oktober 2013

Mycket hinner hända

På 1,5 år
Började kolla igenom bilder i mitt bildarkiv ikväll. Och märkte genom det hur mycket som hinner hända på drygt ett år. Om jag håller mig till hästar så var det cirka ett år och fyra månader sen vi hämtade lilla (ja, han var verkligen liten) Welt Symphonie på Gävle travbana, där han kom på lastbil från Umeå. Det var så häftigt att äga två helbröder. Ja, sen vet ni som följer min blogg vad som hände. Vi förlorade tyvärr hans bror Welt Wunder i december, och det orkar jag just nu inte tänka på. Utan mer hur mycket Symphonie har vuxit på ett år. Från att vara som en liten ponny så börjar han nu bli fullvuxen. Och har blivit ridbar och duktig på många sätt. En härlig individ.

Här lastas Welt Symphonie ur vid Gävle travbana för ett år och fyra månader sedan.

Här hälsar han på sin helbror för första gången.

I oktober gick han att tömköra bra.

Och efter ytterligare ett halvår hade han vuxit ganska ordentligt.

Under hösten 2013 rids han obehindrat och sköter sig bra.

Har blivit en riktigt stor och duktig treåring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar