onsdag 2 november 2011

Välkommen Dixie

Hundvalp i familjen
Jag har blivit "hundmormor", om man nu kan bli det. Alexandra och Christoffer fick hem sin lilla valp igår. Och det var då det minsta jag sett i hundväg. Dixie som hon ska heta är 8 veckor och en korsning mellan chihuahua och dvärgpinscher. Idag svängde jag in dit en snabbis innan jag skulle till jobbet. Alex kom ut och visade upp det lilla underverket. Det lär nog bli många bilder i bloggen framöver på henne! :) Hon var så himla söt!
Idag har även styrelsen för konstföreningen på jobbet, där jag är ordförande, varit och köpt konst till dragningen vi ska ha i december. Mycket fint hittade vi på Ramhuset.

Välkommen Dixie, 8 veckor idag. Nu har hon flyttat från Enviken och blivit stadshund! :)

 
Diskussionerna pågår om vilka konstverk vi ska handla till dragningen i december.
Vi har roligt på våra möten! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar