söndag 20 mars 2016

Överdomare igår och årsmöte idag

Lång dag i Avesta
Igår var jag överdomare på dressyrtävling i Avesta hela dagen, det blev en lång sådan. Jag kom till Avesta 08.30 och åkte därifrån vid 18-tiden. Ska inte sticka under stolen med att det var kallt, jag var genomfrusen vid hemkomst. Satt i ett kallt ridhus större delen av dagen och rörde mig till parkering och framridning med jämna mellanrum. Väl hemma blev det att släcka ner i och med Earth Hour och sen slumra i soffan en stund.
Idag blev det lite home-makeover och dags att börja påskpynta lite, sen vidare till Fornby folkhögskola vid 3-tiden där Dalarnas Ridsportförbund höll årsmöte. Hemma strax efter 18. 
Imorgon har jag ledig måndag.
Överdomare i Avesta i nio timmar igår.

Börjat påskpynta litet.

Kuckeliku.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar