fredag 14 februari 2014

IBF Falun och Alla hjärtans dag

Spännande match igår
Igår kväll bevistade jag min första innebandymatch live för första gången. Och jag blev biten direkt. Det snabba spelet och nerven i det. Hur i hela friden lyckas spelarna läsa spelet. Imponerad. Så det är stor risk att det blir fler matcher framöver. IBF Falun, svenska mästarna, vann med 6-1 över Mullsjö. Så det var med en skön känsla vi gick därifrån efter tre timmar. Jag såg också de spelare jag kom i samspråk med på ICA Maxi i Falun förra helgen, när de övertalade mig om att gå på en match. Så tack för gratisbiljetterna och att ni förmodligen hittat nya åskådare. Tidigare har jag bara läst om IBF Falun i tidningarna.
Idag är det Alla hjärtans dag. Tack för den fina vinflaskan och rosorna. Vinet, Maria Montazami, har jag aldrig druckit tidigare, så det ska bli roligt att smaka så småningom.
Trevlig helg!
IBF Falun mot Mullsjö, vinst med 6-1.

Tack för Maria Montazami vin och rosor på Alla hjärtans dag,


Skickar några hjärtan från Svavelstigen till er alla ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar