måndag 1 april 2013

Rallynostalgi

Roliga minnen
Har upptäckt en grupp på Facebook som heter Rally från förr! Den har över 2000 medlemmar och många lägger upp bilder från förr och kommenterar. Vilken nostalgi-kick. Det fick mig också att leta fram gamla bilder och  några har jag lagt ut där idag. Ja, vilka härliga minnen, många som kommenterar och kommer ihåg. Så kul!
Jag har fixat stallet idag, Alexandra har jobbat ett riktigt långpass. Imorgon ska även jag till jobbet igen. Det blir en "kortvecka", helt OK för min del.

Ett riktigt hopp i Småland. Vann en flaggstång på denna tävling, ett fint pris men inte helt lätt att få hem. :)

Tävling i min förra hemstad Västerås 1982. Blev tvåa!

Här har jag förra ägaren till bilen som co-driver. :)


Körde våran Symponie till ridhuset! ;)

2 kommentarer:

  1. Hej
    Varför lägger du inte ut bilder från stockrace premiären i västerås 1981 där du åkte en röd folkasnurra???

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Jag skulle vilja låna några bilder av er från när du åkte kartläsare åt Carina Olsson huddinge MK kan ni mailja mig på följande adress:
    tuttifrutti1177@hotmail.se

    SvaraRadera