fredag 26 oktober 2012

30.000 läsare

Tack alla läsare
Jag ber om ett ödmjukt tack till alla läsare av min blogg. Idag passerade jag 30000 läsare.  Jag har egentligen inte haft några direkta ambitioner med mitt bloggande. Det har blivit vad det blivit. Långt ifrån uppdateringar varje dag, utan mer när jag har tid och känner för det. Men jag tycker det är kul ändå och det får väl bli något av ett tidsdokument från några år i början på 2000-talet. Jag tar ju en hel del bilder, alla är inte av särskilt bra kvalitet. Men ändock. Det skildrar något från vår tid.
Ikväll kommer en något "suddig" bild från Svavelstigen på kvällskvisten. Vi har fått vinter, om någon undgått det..... Det snöar och jag funderar på att gå i idé tills i april nästa år.... Skämt åsido. Men visst är det litet för tidigt.
Ha en trevlig helg alla snälla läsare och återigen TACK!!!

Vinter på Svavelstigen 26 oktober 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar